lördag, maj 06, 2017

att återvända.

Har varit sjuk i mer än två veckor. Inte feber-sjuk, för febern släppte efter fem dagar, men förkylning från helvetet och en eländig hosta. Men nu! Nu känner jag att livet återvänder, på riktigt. Tror även det hör ihop med att hela mitt vardagsliv nu är mer normaliserat igen.

Samtidigt har jag en liten backlash i självförtroendet. Känner inte att jag är en bra förälder, en bra partner, en bra vän eller ens speciellt bra på mitt jobb. Jag vet att det väl går över, men det är dumt då jag går in i "hur kan jag förbättra mig själv"-mode, och det är exakt det som gör att jag blir så stressad emellanåt. Eftersom jag är övertygad om att jag ska klara allt och aldrig be om hjälp.

Anyway. Jag tänkte försökte börja blogga lite mer igen. Kanske är en bra idé? Vi får la se.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Ja, det är en bra idé. Tycker jag som vill läsa mer!

Erika sa...

Jag är inte heller bra på nåt. Eller tillräckligt bra på nåt. Ligger efter överallt jämt. Peppig kommentar va!