söndag, september 18, 2016

kontrasterna.

Den här selfien tog jag 02.08 inatt, när jag precis klivit ur taxin som tagit mig hem från en fest. En fest!!! Det är ju inte superofta sånt händer nuförtiden. Dessutom hade K och F dragit till Nacka tidigare på dagen för att hänga med Fs kusiner och sova kvar, så jag hade en hel eftermiddag för mig själv innan festen. Det gick överstyr med så mycket tid för mig själv, så jag kom en timme sent till festen. Men såna flashbacks när jag rusade ur lägenheten med en klirrande påse samtidigt som jag insåg att jag sabbat det nymålade nagellacket på tre naglar när jag klädde på mig. Så var det ju liksom jämt förr. I alla fall. Kul med fest, men jag åt nog för lite på dagen för vaknade alldeles för bakis idag trots att jag inte ens drack speciellt mycket. Men det fina var ju att jag fortfarande var ensam hemma, så jag kunde faktiskt vara bakis. Låg på soffan halva dagen och slöglodde på tv. Nu mår jag bättre, och det är väl en jävla tur eftersom K och F kom hem till slut.

Inga kommentarer: