måndag, september 15, 2014

hipp hipp hurra (och stackars lilla stora räka)!

Nu är det PRICK åtta månader sen jag befann mig på förlossningen på BB Stockholm och var lite störd över att det rann fostervatten längs mina ben ner på golvet. Firade mina åtta månader som mamma med att äta lyxig sushi till lunch. Men jag glömde be dem byta ut jätteräkan, som visade sig vara två jätteräkor, så nu har jag lite dåligt samvete. F firade sin åttamånadersdag med att få smaka pyttipanna (barnmatsburksvarianten) vilket han avskydde så till den milda grad att han vägrade svälja. Det har aldrig hänt förr då barnet är glupskt som fan och äter utan stopp. Fick byta mat till annat, typ pasta bolognese. Då blev han glad igen. Sen gick vi till öppna förskolan. TACK GODE GUD FÖR ÖPPNA FÖRSKOLAN. Ikväll ska vi se sista avsnittet av Orange is the new black och så ska jag sova tidigt. Har sovit sjukt lite de senaste nätterna. Ytterst självförvållat, men det gör en ju inte piggare så att säga.

Inga kommentarer: