söndag, januari 05, 2014

kombinationen är ju självklar.

Såhär i väntans tider spelar jag en hel del Candy Crush. Jag har hållt mig från det spelet helt tills för cirka en vecka sen. Nu spelas det så det står härliga till, och ungefär det enda som är okej när jag inte har lust med något annat. Men det har effekter. Inatt drömde jag att förlossningen skulle starta bara jag klarade en bana i spelet, så jag tripplade ihop godisbitar till förbannelse hela natten. Min kille påstår att drömmen är lite sjuk och påstår att jag spelar för mycket. Äh!

Mvh endast på bana 35, vilket väl inte är någonting i jämförelse med er rutinerade spelare.

3 kommentarer:

S.W sa...

Älskar att jag började spela innan hypen. Drömmer ej om det - men ser godisarna ploppa runt när jag blundar.

/bana 263

Johanna sa...

Jag är på bana 305. Skäms lite nu. Har dock inte betalat en spänn eller frågat facebook om hjälp (vad det nu ens är?) men får lite ångest när jag tänker på hur många timmar det måste handla om. haha.

Men så jävla bra spel.

egoistiska egon sa...

äh, inte skämmas Johanna!