torsdag, januari 02, 2014

1. Kolla! Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon.

(en dag för sent)

Ibland glömmer jag bort att vi hade en ro-olig weekend i Paris i våras. Kanske för att vi fick veta att jag var gravid precis när vi kom hem och livet liksom vändes upp och ner. Rent praktiskt var jag ju faktiskt redan gravid i Paris, men det visste vi ju som sagt icke. Men bilden då, det är från vår sista kväll i Paris där jag var trött och hungrig och vi hade irrat runt efter en öppen restaurang och tillslut sätter oss på en kvarterskrog som visade sig vara MAGISK. Det var så förbannad god mat och som om det inte var något knasigt alls satt en katt och ockuperade ett bord. Ingen höjde på ögonbrynen. Precis som man tänker sig att Paris ska fungera. Den där katten la sig sen i mitt knä och jag var lycklig. Det var en fin kväll. En fin resa. 

4 kommentarer:

Johanna sa...

Haha! Sån awesome bild.

blogginnan@9days.se sa...

:)
Ljuvlig bild!

Blev katten serverad något att dricka?

blogginnan@9days.se sa...

:)
Ljuvlig bild!

Blev katten serverad något att dricka?

egoistiska egon sa...

Inte vad jag såg! Däremot kom hen och la sig i mitt knä som sagt, och var rätt nöjd en timme eller så.