söndag, juli 29, 2012

börjar jobba igen imorgon.

Och just nu tänker jag att fokus den här hösten ska vara på sånt jag mår bra av. Typ att höstens projekt ska vara:

- Träna varje dag, även om det är 20 min promenad. Jag mår bäst när jag får röra på mig, ofta.
- Läsa varje dag på tunnelbanan. Jag mår bäst när jag får läsa, ofta.
- Plantera om alla växterna hemma. Jag mår bäst när jag får låtsas att jag har gröna fingrar.

Sen kan vi väl säga att jag är väl medveten om att när vardagen kör igång igen kommer jag bara känna att tiden rusar. Men tanken är ju fin, och jag kanske iaf ska försöka?

2 kommentarer:

Johanna sa...

Det får man!

Jag har också tänkt att jag ska träna mer (och springa mer ute, inte bara på löpband), samt sy mer, läsa fler böcker och ha roliga ambitiösa inredningsprojekt.

Hehe. Vi får väl se hur det går med det där.

egoistiska egon sa...

Man måste ju ha höga mål, men sen känna att det är okej även om bara 1/10 genomförs. Försöker jag intala mig själva iaf...