söndag, juni 10, 2012

jag hade i alla fall tur med vädret.

Tanken var ju att vi skulle på kalas idag. Jättefint kalas. Men min kille vaknade sjuk. Själv hade jag huvudvärk från helvetet som toppades med att jag fick min mens och därmed även mensvärk från helvetet. Upptäckte i samma veva att alla tamponger och whatever man nu kan använda var slut. Totalt slut. Letade i alla väskor, lådor, överallt. Schlutt! Och eftersom min kille som sagt var sjuk fick jag helt enkelt ta cykeln till affären för att införskaffa blodstoppande grejer. När jag väl kom till butiken var jag så illa däran att jag var på vippen att svimma och kräkas samtidigt. Inte helt optimalt tillstånd. Lyckades ta mig hem helskinnad och däckade i sängen, fullproppad med ipren. Fem sekunder senare kom åsk- och hagelstorm förbisusandes och jag somnade.

1 kommentar:

Johanna sa...

Men fy farao vilken dag! :(

Krya på er!