lördag, april 28, 2012

San Francisco, del 4.

De två sista dagarna i San Francisco tog vi det lugnt. Jag mådde ganska dåligt och ville mest bara sitta och titta på människor. Så det var typ det vi gjorde. Flängde runt lite i Japan Town, ner till Fishermans Warf igen för att titta på vattnet och så tillbaka till Mission Dolores där vi trivdes så himla fint. Och sista dagen när vi sitter på en uteservering i solen, äter lunch och bara sitter och läser och NJUTER sådär som man liksom aldrig hinner göra egentligen men aldrig vill. Underbart. Sen tog jag en smoothie som visade sig innehålla mjölk. Det upptäckte jag efter att jag druckit upp den. Det var "intressant". Nu kör vi lite trevliga bilder istället:

Viktig info: Här tänkte vi GÅ till Golden Gate. Tills vi kom runt en krök och insåg att det var väldigt långt kvar. Då tog vi bussen hem igen. 

2 kommentarer:

Haren sa...

Jag blir hemskt sugen på San Francisco nu måste jag medge.

anydaynow sa...

You and me both, Haren.
Fint!