fredag, april 20, 2012

San Francisco, del 2.

Och den där jobbveckan flög ju iväg. Plötsligt var det lördag och semestern började på riktigt. !!!!!!!!. Jag var så absurt shoppingsugen eftersom jag hållt igen i månader på grund av resan, så jag gick lite bananas och shoppade som en liten dåre. Vilket jag självklart var mycket väl värd. Hehe.


Till exempel köpte jag nagellack med roligt namn. K var lite ledsen för att hans polaroidkamera inte riktigt ville fungera, så han tjackade ny kamera. Analog!


Sen åt vi lunch på en takterass vid Union Square strax efter att jag lyssnat på en gorilla som spelat musik.


På kvällen åt vi middag på en restaurang vi redan hade besökt en gång: farmer brown. De ändrar tydligen menyn rätt ofta, men sällan har jag blivit så förvånad över att till synes konstiga smakkombinationer var helt jävla magiskt goda.

Och på söndagen åkte vi till Alcatraz. Ni vet ju redan hur lycklig jag var över detta, så nu pratar vi inte mer om det utan kör en liten bildkavalkad med riktiga foton istället för de från instagram.






6 kommentarer:

Nyfiken Alltid sa...

Avundsjuk, det är nog det enda ord jag kommer på nu!

egoistiska egon sa...

Det tar jag som en komplimang (?) och säger tack.

anydaynow sa...

Åh, älskar detta!! Keep 'em coming.

Tears and pearls sa...

Avis här med!! Fina bilder :)

Jojjo sa...

Underbart, måste åka dit snart!

egoistiska egon sa...

Vad kul att höra! Mer kommer. Lovar!