tisdag, mars 06, 2012

idag var jag "tvungen" att köpa en tröja på grund av kallt ute.

En fin liten grej med att man reser ganska mycket är att man får dyra vanor på vissa saker. Typ smink, parfym, hudkrämer och så vidare. Inte för att det är flådigt utan för att det går att köpa så förbannat mycket billigare utomlands. Än så länge har jag köpt en hel del av mitt smink och nagellack, allt för ca 1/4 av vad det kostar i Sverige. Och ja, jag vet hur det låter.

I alla fall, jag har inte shoppat något på jävligt länge på grund av sparat pengar till resan. För att kunna shoppa. Än så länge har det gått bra.

- Fem böcker
- Smink + Nagellack
- Två kjolar
- Fem tröjor

Och då har vi ändå några dagar kvar av semestern, plus att jag kommer bo ungefär ett par meter från ett stort shoppingcenter sista veckan. Kollade nyss kontot, det fanns oväntat mycket pengar kvar. Det här kan sluta hur som helst!

Inga kommentarer: