torsdag, februari 02, 2012

happy torsdag!

Det var en tuff dag igår. Ni vet när man är helt uppsnurrad och konstant lyckas hamna i jobbiga situationer, situationer som egentligen inte är jobbiga men stressen gör att allt bara blir fel. Det började redan på morgonen då jag vaknade med galet ont i magen och var skitsur. Men min kille känner ju mig vid det här laget, så han skickade ett meddelande om att han fixar bio och mat till kvällen. Så vid 19 kliver jag in på restaurang och sätter mig vid ett bord där min kille redan sitter, vi äter ribs och dricker öl, kilar och köper godis och kollar sen på bio. Matmässigt INTE bra för stackars magen, men bara lugnet som inföll gjorde att jag mådde bättre. Sov åtta timmar inatt och jobbat hemifrån idag för att få undan en hel del akutgrejer. Mkt skönt. Mkt fint. Mkt välbehövligt.

Inga kommentarer: