söndag, januari 01, 2012

åh herregud.

Klockan stod på 06.34 när jag la mig igår. Eller ja, lite tidigare idag. Har en helt vansinnig träningsvärk efter bowlingen igår. Känner mig bra mycket osmidigare än vad jag gjorde runt fyrasnåret i morse då jag fick lära mig precis hur långt bakåt jag vågar bli böjd i en liten buggsvängom. Ner till golvet. Huvudet i golvet alltså. Som ett litet n. Jag tog galet mycket fina bilder, men orkar inte ladda över i datorn. Bjuckar på en bowlingsbild från instagrambilder så länge. Och GOTT NYTT ÅR liksom. 2012. Mycket snyggare siffror än 2011.

2 kommentarer:

Johanna sa...

"Som ett litet n" - haha.

Jag ville också bugga igår, men kom liksom ingen buggig musik dessvärre.

egoistiska egon sa...

Vi körde utan speciel buggig musik. Vet fan inte ens om vi buggade faktiskt. Vi dansade. Så kan man säga.