tisdag, november 22, 2011

och så lite skryt.

TACK för fina och smarta kommentarer här. Jag återkommer i ämnet. Just nu tänkte jag skryta om mitt arbetsbetyg från mitt förra jobb som damp ner förra veckan. Det stod en massa fint där, bland annat att jag är "highly intelligent". Nog för att det generellt finns finare komplimanger, men i en jobbsituation är det inte helt fel att bara "jag är skitsmart, det finns dokumenterat!". Hehehe.

Med vänliga hälsningar,
IQ Jättemycket*

* Har faktiskt ingen aning. 

2 kommentarer:

inte skyldig sa...

Skryt på! Klart du är highly intelligent. Det fattar ju jag det.

TORGNYSDOTTER sa...

Kul! Jag tycker också att du är highly intelligent, men jag blir alltid lite garvig av när människor tar sig friheten att kunna bedöma så subjektiva prylar. Jag menar; det vittnar om att den som skrev intyget anser sig så intelligent att jag/han/hon kan sätta sig till doms liksom:D.