söndag, augusti 07, 2011

"vissa rymdvarelser är inte snälla"

När vi ska se på film är det nästan alltid jag som väljer. K är oftast mycket tveksam till mina val, men det slutar alltid med att han säger Den var ju skitbra! Igår tyckte jag att vi skulle se The Cove som han var mycket tveksam till. Gissa vad han sa när dokumentären var slut? Sen skulle vi se film. Jag ville se Kings Speach och efter lite dividerande gjorde vi det. Den var bra. Så klart. Ikväll ska vi nog se en film igen och K utbrast Jag ska välja film! och i detta ögonblick glömde jag helt av mig och protesterade inte. Sist han valde film såg vi Super 8 som var en skitfilm. Och igår ville han se Xtro innan jag lyckades snacka bort det. Kvällens film kan alltså bli precis vilket skräp som helst. Frågade just om han valt film ännu, men det har han inte. Men det blir ingen bra film. I vanliga fall har min kille extremt bra smak för vad som är bra/snyggt etc jadajada, men jag vet inte riktigt vad som gått snett här.

3 kommentarer:

Kenneth Grönwall sa...

Hjärnan behöver också Billy Pan Pizza. Ju :)

Johanna sa...

Haha, ska bli spännande att höra vilken film det blev :)

Även pan pizza-filmer kan ju vara okej tidsfördriv även om de inte förändrar liv och så.

Duktiga Tjejen sa...

Gud vad jag grät till The Cove! Anyways. Vi brukar typ alltid välja samma eller alltid gilla den andras val, superskönt!