onsdag, augusti 31, 2011

bridesmaids var mycket rolig.

17.50 I telefonmöte sen två timmar.
17.55 Packar ihop mina saker samtidigt som jag har K på högtalartelefon och meddelar att jag är på väg.
17.59 Hämtar biobiljetter.
18.03 Möter K.
18.09 Beställer mat.
18.15 Får maten.
18.23 Trycker in några sista potatisar.
18.30 I kön till toaletten
18.39 Kliver in i biosalongen
18.45 Filmen, som skulle börjat 18.30 börjar.

Det bekväma i att jobba mitt i stan alltså, man hinner hur mycket som helst på mindre än en timme!

5 kommentarer:

Johanna sa...

Håller med, vi bor 5 minuter från Bergakungen i göteborg och går därför på bio OFTA. Man kan bara glida dit liksom.

Och ja, Bridesmaids var ju fantastiskt kul! Så mycket bättre än man hade väntat sig. Älskade den.

Jenny sa...

Vi måste träffas snart och prata jobb. Och inte dricka vin. Jag känner att jag varit egon-fri för länge nu!

Och Bridesmaids - vill se!

egoistiska egon sa...

Ja! Jag saknar Jenny. Och du börjar ju imorgon, LYCKA till! Dejt snart uppstyrd.

Duktiga Tjejen sa...

Trodde att det var mer än en timme innan jag kollade närmare (och läste att du skrev att det var inom en timme). Crazy!

Trivs du hittills på det nya?

Vill också se Bridesmaids, sa det senast till M igår! :)

egoistiska egon sa...

Trivs bra på nya! Känns superkul.

Och se filmen, den är BRA!