torsdag, augusti 04, 2011

bra grej.

Det finns fullt med körsbärstomater på min balkong just nu. Äter ett par till frukost varje morgon då jag går ut och vattnar. Nästa år tänker jag försöka ge mig på att ha ett litet växthus. Kanske. Alternativt försöka lägga ner rejält med tid och energi på det som ska växa på balkongen. Men jag tänker inte försöka med träd och sånt som övervintrar, har nämligen försökt med det förut med resultatet att allt dör. Grejen med att de ska överleva en vinter är uppenbart bara en bluff.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste vare den enda som inte gillar körsbärstomater.. de bränner i min mun. Apråpå ingenting. :) /Sus

Duktiga Tjejen sa...

Älskar körsbärstomater!! Ta in dem så överlever de vintern, min planta fick då som bäst tomater i januari- haha!

egoistiska egon sa...

Sus: Men jag vet ngn mer som inte gillar körsbärstomater kom jag på nu! Kan iofs förstå det, de har en ganska stark smak.

Duktiga tjejen: Tack för tips!