måndag, juli 11, 2011

semester, dag tre.

Nu har äntligen även min kille tagit semester och VIPS känns det som semester på riktigt. Dagen hittills:
1. Sovit länge.
2. Läst bok och druckit latte.
3. Plockat ner det gamla jätteskrivbordet och ställt dit det nya:

4. Läst mer.
5. Förlorat på minigolf. På mördarbanan med sjuk lutning gick det dock super, två slag!
6. Druckit en dagens mitt på dagen.
7. Planerat morgondagens roadtrip.
Och nu ska jag:
8. Läsa mer.
9. Packa.

Skulle även vilja ta en runda i spåret, men eftersom jag fått känningar av min gamla muskelinflammation i knät måste jag nog ta det lite lugnt. Skit!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Alltså semester, så himla härligt. Är själv ledig fyra dagar nu och är i sommarstugan. Ljuvligt. Har läst bok efter bok, legat på bryggan, plockat blåbär, såna saker. Underbart. Fint skrivbord förresten!

Anonym sa...

låter som den perfekta dagen. heja semester!