tisdag, juni 28, 2011

om jag fick äta middag med fem kändisar.


Då skulle jag välja personer som lever. Mycket trevligare med levande människor vs döingar. Och så skulle jag kanske inte ta personer jag gillar utan såna jag inte riktigt förstår mig på. För att kanske fatta lite mer hur de tänker och fungerar. Så kan de bara veva igång konstiga samtal med varandra och så sitter jag där och lyssnar och kanske slänger in någon fråga emellanåt. Och de fem blir då:

1. George W Bush
2. Victoria Beckham
3. Jimmie Åkesson
4. Blondinbella
5. Martin Timell

Ps. Om Jimmie lämnar återbud går det bra med Bert Karlsson. Om Martin Timell inte kan ringer jag Tom Cruise.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Du måste ju filma denna middag, verkar väldigt spännande.

egoistiska egon sa...

Lovar att filma.

Johanna sa...

Hahaha, vilken underbar samling!