söndag, april 03, 2011

lista lista lista!

Snor söndagslistan från Linn

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag hade fått höra så många fina ord om mig och mitt arbete från så många håll dagen före. Lever jag fortfarande på.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satte ihop en powerpoint-presentation tills imorgon = söndagsjobba.
Det sista du sa högt: Haha!
Det senaste någon sa till dig: Vi luftpussas hela tiden.
Vad har du druckit idag: Te, latte, vatten.
Vad var det senaste du åt: Några bitar knäckebröd.
Vad var det senaste du köpte: Taxiresa hem från stan.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Trä.
Vad är det för väder hos dig nu: Pissväder. Regn och grått.
Godaste glassmaken: Vanilj med chokladsås.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske inte kärlek, men connection!
Sover du tungt: I perioder.
Drömmer du mardrömmar: Ja. Ofta.
Trivs du med ditt jobb: Jag älskar det jag jobbar med. 
Favoritklädsel: Jeans, tröja och klackar.
Favoritlåt just nu: Alltid Blue Monday.
Vad ser du om du tittar till höger: Vårt köksbord.
Vad gör dig glad just nu: Att allt kanske löser sig.
Vad ska du göra härnäst: Laga linsgryta och jobba lite till. Ligger efter.
Höger eller vänsterhänt: Vänterhänt.
Humör just nu: Otålig!
Favoritgodis: Saltlakrits.
Kläder just nu: Det jag alltid har hemma: mjukisar, stor luvtröja och tofflor. Brukar även ha en fleece.
Sommarplaner: Vara mycket vid havet vid stugan. Och vara ledig. 4 veckors semester!
Hur många kuddar sover du med: En.
Spelar du något instrument: Kunde spela tvärflöjt.
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska men egentligen inget av dem.
Vad är viktigast för dig: Att jag mår bra och det gör jag genom att vara med K, mina vänner och familj och ha ett roligt och stimulerande vardagsliv. Klyschigt va?
Är du kittlig: Mycket.
Snarkar du: Jättemycket.
Stjärntecken: Oxe.
Äckligaste insekten: Ja, fästingar! Usch.
Längtar du mest efter just nu: Mat. Skithungrig. Och att tiden ska gå fortfort tills det är sommar.

Inga kommentarer: