torsdag, mars 31, 2011

lite trött nu.

Åhej och ohoj. Har tillbringat två dagar på webbdagarna, lyssnat på bra människor och träffat bra människor. Och även om det inte var några aha-upplevelser blev jag jävligt peppad, emellanåt är det så skönt att bara få bekräftelse på att ens tankar är på rätt spår. Samtidigt lika frustrerande, för då sitter man där med exakt samma tankar, åsiker och vilja att göra precis som de där som kan nått säger - men inte kan göra det rent praktiskt av många olika skäl. Samtidigt är det ju det som är verkligheten. Och för övrigt måste jag fanimej ta och skaffa mig en vettig oanonym blogg där jag kan skriva mycket mer om sånt här. Nu är jag så trött att jag inte ens vet om det här inlägget makes sense, men det struntar jag i just nu. God natt.

Inga kommentarer: