söndag, november 14, 2010

spikade just upp mig själv som elvaåring (inkl 90-talslugg) på väggen.

7 kommentarer:

Ivana sa...

Stiligt! Jag vill också spika upp mig själv, får väl rita min egen självporträtt eller nåt. :)

Anonym sa...

jag har alltid läst/ljudat/tänkt "egoistiska egån" om dig. insåg precis att det kanske ska uttalas "egoistiska egon" precis som det skrivs. vet inte var jag har fått egån ifrån?!

egoistiska egon sa...

Ivana: Do it! Jag har faktiskt två porträtt på mig själv, det andra från mina tonår. Eeeehrm.

Anonym: Hm? Det syftar alltså till namnet Egon. Inte ett ego, flera egon. Eller snurrar jag ihop det nu?

egoistiska egon sa...

Eller vänta här nu, var det där ngt skämt jag inte fattade?

Anonym sa...

haha, nej alltså precis, det måste vara namnet Egon som jag tänker på. men det ska väl vara ett ego, flera egon?

Matilda sa...

Närbild tack! Du ser skitsöt ut.

egoistiska egon sa...

anonym: Näpp, Egon som i namnet.

matilda: haha, tack! har faktiskt ett annat porträtt också, från när jag är 13 och halvsover i en soffa... inte lika smickrande kanske.