måndag, november 08, 2010

femte frågan.

Vilken är den mest överskattade bloggen enligt dig?
Jag vet inte. De bloggar jag tycker är tråkiga innehållsmässigt (läs Sofie Fahrman och Kenza) gör ju uppenbarligen något rätt med tanke på hur enormt stora de lyckats få sina bloggar. Och det gör mig fascinerad, hur de lyckas. Så egentligen tycker jag nog att många vardagsbloggar är överskattade, framförallt nyblivna mammor. Jag är ledsen om jag trampar någon på tårna, men jag läser bloggar för att följa en person och inte den personens barn. Undantag finnes, t ex de som faktiskt lyckas blogga om livet med barn fast från ett förälderperspektiv. Fina exempel är Alexandra, Haren och Beatrix Vnunk.

6 kommentarer:

Alex sa...

Tack!!

egoistiska egon sa...

Tack själv!

Haren sa...

Mäh nu blev jag glad! Ibland oroar jag mig fasiken för att jag tappat alla perspektiv. Men om du tycker att jag inte har det så säger vi att jag inte har det. kram

egoistiska egon sa...

Du har inte det. Lovar! Kram

Beatrix Vnunk sa...

Tack snälla du! Det värmde. Men jag börjar känna mig rätt klar med mammajoxet nu:D. Rättså, i alla fall.

egoistiska egon sa...

Så lite så. Du har ju skött det där själv så att säga, konstaterar bara "fakta".
:)