fredag, oktober 15, 2010

tack för senast, typ.

Hörrni, vad kul det var igår! En helt vanlig tråkig torsdag blev mycket roligare. Och det roligaste var att den var så... vanlig. Inget spexigt skryt (förutom att jo, jag inser att det är på gränsen till skryt att det är så mycket reserelaterat inblandat, men jobbar man i resebranschen är det så att säga svårt att undvika ämnet). Mitt liv är alltså så här: försovning, kaffe, möten, thaimat, resmål, andra språk, mitt hår, mörka förortsgator, slappa lite i soffan, packa väskor, sakna min kille.

Jo. Så är det nog.

3 kommentarer:

Matilda sa...

Jag tyckte att det var helt underbart! En liten inblick i en vardag liksom. Och det är ju det man (jag) vill ha.
Repris om en månad eller så önskas.

egoistiska egon sa...

Åh! Kul att det gillades. Undrade just om alla dog av tristess...

Okej!

inte skyldig sa...

vi dog ej av tristess! alla borde göra så här!