onsdag, september 29, 2010

new york, dag sex.

Sista dagen var det plötsligt molnigt och svinkallt. Vi var tvungna att vända och hämta mer kläder på hotellet. Linda käkade donout. Tyvärr innehåller ju även de en skvätt vete och en skvätt mjölk.

Jag åkte upp i Top of the Rocks, något vi missade sist vi var där. Linda drack en latte på Starbucks och klockade att det tog tjugotvå minuter för mig att åka upp, traska omkring, fotografera, och åka ner igen. Bra jobbat tycker jag, för fan vad jag fotade. Här kommer en liten bildkvalakad:


Och sen åkte vi och sistaminutenshoppade massa grejer och drack en extra latte på Starbucks bara för att och tog taxi till JFK för att åka hem. Hejdå New York. Du kändes som hemma den här gången, så vi ses nog snart igen.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Fint! Gillar särskilt bilden där glasväggen speglar utsikten. Magisk.


(För övrigt är ordverifieringen till den här kommentaren pular. Och det vet man ju vad det betyder på norska ...)

egoistiska egon sa...

Matilda: Det är min favorit!

Linda: Tack själv. Gullä.