fredag, juli 02, 2010

vilken jävla vecka!

Varje fredag vill jag skriva ett blogginlägg med "vilken jävla vecka!" som rubrik eller inledningsfras. Ibland har jag gjort det, men för det mesta har jag hållt käft. Den här veckan har dock varit exceptionell. Vilken jävla vecka det varit! Jag har genom den hårda vägen lärt mig vad magkänsla är. Men det var så fint när jag hittade den, så självklart när den bara dök upp. Det här kommer att bli så bra. Men först - fira magkänsla och fredag med det största vinglaset som gick att hitta hemma, en solig helg, en jobbvecka och sen blir det SEMESTER. I'm worth it.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ju iofs ut att vara vääääldigt ljust rödvin, säker på att det inte är saft i glaset och att din magkänsla är en bebis? ;-P

egoistiska egon sa...

Jag är säker på att innehållet i glaset stavas ROSÉVIN.

It´s all about me sa...

Grattis, får man väl säga :)

Och jag är lite som du, skriver inte så mycket om saker från veckorna... även om din kanske varit exceptionell denna vecka :)

Ha en härlig semester nu, själv jobbar jag en vecka till, har tre, jobbar 1.5, har en till!

egoistiska egon sa...

Tack! Verkar ändå som att vi har semester samtidigt, jag jobbar också resten av veckan, sen tre veckors semester!