lördag, juli 17, 2010

stay with me.

Igår rattade vi in P3 i bilen och lyssnade på musik för första gången på nästan en vecka. Så kommer det en låt och vi undrar vad sjutton det är som låter så bra och säger att det bara måste vara något brittiskt band och så plötsligt: Ola Salos röst. Wtf? The Ark? Skitmärkligt. Men oväntat bra låt. Fast den kommer vara uttjatad imorgon, eller så var den det redan igår. Eller så var vi bara så törstiga på musik att vi skulle gillat vad sjutton som helst. Men, lyssna går ju alltid. Skit i bilden, det här var bästa versionen av låten jag hittade på youtube.

2 kommentarer:

It´s all about me sa...

Jag blev själv lite chockad när jag hörde låten första gången och ba va, oj, the ark? Ola Salo var med på P3 och sen spelade de låten. Jag har hört den ganska många gånger nu, men för mig är den ännu inte uttjatad :)

Maruschka sa...

Blir nog inte uttjatad, men heller inget man springer benen av sig efter...;o)