måndag, maj 24, 2010

vem vill, och kan, gå i såna här?

11 kommentarer:

Ida sa...

jag kan men skulle inte vilja. ser ut som mimmi piggskor. isch!

Beatrix Vnunk sa...

Ida, jag vill men skulle inte kunna. Olika falla ödets lott.

Anonym sa...

inte jag.. =)

egoistiska egon sa...

Ida: Isch är rätt ord.

Beatrix: Nu menar du inte allvar? Hemska hemska skor.

Träningslyckan: Inte jag heller.

inte skyldig sa...

jag tänker faktiskt som beatrix, jag hade velat kunna.

pim sa...

jag kan och vill ha höga klackar men inte just DEM..

egoistiska egon sa...

Hm. Ja smaken är ju som baken. Men ni fattar höjden på dem? http://www.scorett.se/artikel.asp?tblArtikelId=1031702&tblUgruppId=30

It´s all about me sa...

Har oxå alltid undrat det...

e r i k a sa...

Satc-tjejerna?

eff sa...

jag gör det gärna vid speciella tillfällen.

egoistiska egon sa...

Eff, det var väl det jag trodde.