tisdag, april 13, 2010

köpstoppet på böcker gäller icke second hand.

6 kommentarer:

It´s all about me sa...

Åååh, vad jag ser fram emot nästa bok-skörd jag skall göra, antingen imorn eller nästa onsdag! :) Fattar bara inte när jag ska hinna läsa allt, när jag har över 50 olästa redan i bokhyllan (du också, såg jag på bok.nu)

Ps. Och då är det gratis second hand som gäller, min Superkälla.

egoistiska egon sa...

Skitroligt att shoppa böcker, men som du säger så har man ju så jävla mnga oläsa. Därför jag inte "får" köpa nya. Inbillar mig själv att jag bara gör en god gärning när jag köper på second hand, pengarna går ju till välgörenhet. Därför har jag heller inte det minsta emot att betala, tvärtom!

Jenny sa...

Åh, Berlinerpopplarna! Hatkärlek på den!

egoistiska egon sa...

Var lite tveksam till den, men Bok.nu sa fyra stjärnor så jag tänkte vafan. Haha. Kopplade dock ihop boken m dig och att du inte riktigt gillade den?

Jenny sa...

Jo, jag gillar den ganska mycket, den är väldigt lättläst. Dock finns det två delar till i serien och slutet är så djävla, djävla dåligt. Så... läs inte sista boken.

egoistiska egon sa...

Åh, bra tips! Ska hålla mig borta.