söndag, februari 28, 2010

önsketänkande.

Igår fick vi sms med Tillställning ikväll? och vi sa ja och jag halkade till systemet och köpte finöl och sen åkte vi till den spontana tillställningen. Tillställningsvärden var kattvakt till två grymma katter. Lyckades tyvärr icke ta kort på dem eftersom de var så in i bomben snabba hela tiden. Men om jag kunnat få dem på bild hade min favorit antagligen varit när katt nummer ett satt i badkaret och kikade på mig genom det blommiga men genomskinliga druschdraperiet samtidigt som jag kissade. Precis som jag önskar att jag hade en skrivare kopplad till hjärnan önskar jag att mina ögon kunde agera kamera emellanåt.

5 kommentarer:

Beatrix Vnunk sa...

Som vanligt har jag full förståelse. Tekniken borde ju liksom finnas...

egoistiska egon sa...

Eller hur!

e r i k a sa...

Förstår preciiiiis vad du menar! Både vad gäller skrivare och kamera...

egoistiska egon sa...

Någon gång måste det ju bli genomförbart?

fia sa...

http://www.fotosidan.se/cldoc/40644.htm

kan ju gå runt med dessa! :D