fredag, februari 12, 2010

kön på systemet en fredag är inga problem med en iPhone.

Jag är värdelös på vinsorter. Det enda jag vet är att jag brukar gilla Merlot-viner. Vår första kväll i NYC beställde jag ett glas vin och fick frågan vilken sort jag ville ha. Kunde självklart inte svara eftersom jag inte hade en aning mer än att jag ville ha rött. Så jag var smart och frågade vad hon själv skulle välja. Merlot sa hon och jag fick ett gigantiskt glas med väldigt gott vin. Sen dess kör jag på merlot om situationen uppstår så att säga. Och idag när försökte minnas vilket av igelkottsvinerna som är det bästa blev jag lite lycklig när det ena faktiskt var merlot. Det har jag inte tänkt på förut, men fan om det inte visar sig vara det godaste. Då spricker liksom hela grejen.

(Men ÅH vad jag stör mig på att det blir så fult när man publicerar via applikationen! Bilden tre rader ner och så glapp igen till texten som alltid blir en storlek större än vad jag brukar ha. Måste gå in och redigera i efterhand sen, annars mår jag dåligt.)

4 kommentarer:

e r i k a sa...

Maila inläggen till bloggen istället! Då blir det rätt:)

egoistiska egon sa...

Hur då maila? :)

egoistiska egon sa...

Åh nu har jag lärt mig! skitbra, tack för tipset!

e r i k a sa...

:)