tisdag, januari 19, 2010

för övrigt.

Jo, jag fick ju förklarat för mig att det som hänt med mitt knä är vanligt om man till exempel inte är så van att åka skidor och sticker iväg och åker skidor en vecka. Tydligt exempel. Fast mig hände det ju när jag shoppade i London. Det bör alltså betyda att jag måste shoppa mer i London (alternativt andra städer) för att undvika överansträngning i framtiden. Haha! Men min kropp är verkligen vek. K kallade mig för Eh, bräcklig? häromdagen när han skulle vara snäll och därefter Som en gammal tant! vilket är ungefär hur jag känner mig. Precis som när jag fick en låsning i menisken när jag kollade på tv i soffan.

5 kommentarer:

Kenneth Grönwall sa...

Gammeltackan. Men jag gillar'na.

Emmama sa...

Gammeltacka är på gränsen.

Till EXTREM humor.

Mohahaha.

egoistiska egon sa...

Kentson: Och jag dig, GÖBBE.

Emmama: Mohaha!

Beatrix Vnunk sa...

Men du blir allt mindre klen, min vän! Fokus på det då.
//din kroppsterapeut

Verifiering: bivinge - fint ord. Har bin vingar?

egoistiska egon sa...

Haha, jag försöker fokusera på det. Både du och K har ju faktiskt påpekat att jag ser "musklig" ut på ryggen.

Japp, bin har vingar. Bidrottningar vingklipps t ex för att inte kunna flyga iväg. /Dotter till biodlare.