torsdag, november 19, 2009

färgade håret för fyra veckor sen, men det har ingen upptäckt ännu.

Idag har jag kjol på mig, vilket är mycket mycket ovanligt. Hade väntat mig att åtminstone några skulle reagera, men icke! Däremot kommenterade fyra kollegor att jag hade en snygg kofta på mig och Den är ny va? fast jag har haft den till jobbet kanske fem-sex gånger den här hösten. Och det är minst sagt en tröja som syns. Strax efter lunch uppmärksammade dock en kollega att något var annorlunda med mig idag. Han tyckte jag hade snygga shorts.

7 kommentarer:

inte skyldig sa...

Fin!

Matilda sa...

Ouppmärksamma kollegor! Hmpf!
Mina uppmärksammar jämt mina kläder. På gott och ont. =)

För övrigt: Snygg kofta!

egoistiska egon sa...

inte skyldig: tycker jag med, och tack :)

matilda: Jag har en som ser minsta lilla detalj, men övriga växlar väldigt. Haha. Och tack, jag giiiillar den själv.

Anne sa...

haha, underbart. Ibland tänker jag att de ser men inte kommenterar. Fin kofta btw

egoistiska egon sa...

Ja jag tror det är väldigt vanligt! Man ser ju ofta att folk tittar på en på ett sätt så man ser att de märker att man har något nytt på sig (eller snyggt/fult) men att de inte säger ngt. Jag försöker tvinga mig själv att säga ngt varje gång jag själv ser att ngn annan har ett nytt tjusigt plagg eller bara en snygg tröja i allmänhet. Vet hur glad man blir själv :)

Weronica sa...

JAAA skitsnygg faktiskt :)

egoistiska egon sa...

Tack! :)