torsdag, september 17, 2009

blir inte ens arg när jag biter sönder tungan så blodvite uppstår.

Det bästa med New York var att jag blev så jävla inspirerad. Känner mig kreativ, glad, lycklig, har tusen idéer och verkar plötsligt ha galet bra självförtroende. Jag skulle gissa att det här håller i sig i max en vecka, innan vi är inne i lunken igen. Men jag ska verkligen försöka hålla det vid liv. Till exempel genom att bombardera bloggen med inlägg och foton om New York i all evighet framåt. Eller åtminstone så länge de gottigaste bilderna av 833 stycken räcker.

4 kommentarer:

It´s all about me sa...

Ja, bring the photos on!!!

egoistiska egon sa...

Will do. De laddades in i datorn igår, nu återstår bara det gedigna arbetet att sortera...

Beatrix Vnunk sa...

*tumme upp*
Kladda av lite inspiration på mig är du snäll!

egoistiska egon sa...

ska försöka! :)