tisdag, september 22, 2009

bara så ni vet, typ.



Jag köpte så mycket snygga grejer därborta i Äpplet. Kan ha fina, nya, tjusiga kläder på mig varje dag jättelänge framåt! Hur bra som helst. Idag har jag t ex en tisha med det här finfina trycket på mig. Men det bästa av allt är nästan att jag verkligen inte gjorde av med alla ihopsparade shoppingpengar, så jag kan fortsätta handla loss lite här hemma också. I fredags köpte jag den här fräsiga västen och så behöver jag verkligen köpa skor också. Haha!

8 kommentarer:

Lala sa...

Hur mycket fickpengar hade du och hur många dagar var du där?

egoistiska egon sa...

Vi var där 6 dagar. Vi brukar spara ihop gemensamt innan våra resor för sånt som ska täcka t ex mat, dryck, inträden osv och då brukar vi räkna med att vi gör av med ca 1000-1500kr/dag (obs - för två personer alltså). Men utöver det hade jag lagt undan ganska mycket pengar själv för shopping, men jag shoppade totalt för kanske 5000? Hade dock sparat ihop minst det dubbla. :)

Jenny sa...

Djävla helvete, en sån snygg väst!

egoistiska egon sa...

Jamenvisstärden! Skynda köp innan den tar slut.

Beatrix Vnunk sa...

Men sluta! Snart blir jag missunsam:D

Chris sa...

åh, skitsnygg!

egoistiska egon sa...

beatrix: Det kommer att fortsätta ett tag till. Jag har varnat!

Christina: Tack, och jag tycker ju det med liksom.

egoistiska egon sa...

jättefräsig!