tisdag, juni 02, 2009

dagens.

DAGENS VILL HA: Fint väder på torsdag.
DAGENS KLÄDSEL: Tisha, cardigan, jeans och sneakers. Kläder som passar väder inklusive humör.
DAGENS SMINK: Concealer, lite puder, ögonskugga, ögonbrynspenna, mascara, lite rött på kinderna.
DAGENS FRISYR: Utsläppt på dagen, uppsatt i knut på kvällen.
DAGENS HÄNDELSE: Upptäckte att man kan söka smågodis på Karamellkungen.se utan laktos, mjölkproteiner och gluten. Haha!
DAGENS LÅT: Hela Jenny Wilsons skiva.
DAGENS PLANER: Har jobbat. Har lagat mat. Ska blogga lite till och tänka. Planera.
DAGENS SAKNAD: Bregott och "vanligt" hårdbröd (Läs normalgräddat Leksandsknäcke)
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte gick ut på lunchen. Hade behövt den friska luften.
DAGENS SJUKA: Väderomslaget.
DAGENS DROG: Smågodis. Fast jag inte ätit något känner jag mig helt besatt.
DAGENS KRAM: K.
DAGENS PUSS: K.
DAGENS KÖP: Regnjacka.
DAGENS GODIS: Chokladen jag fått av Beatrix Vnuk utan mjölk.
DAGENS HUMÖR: Ok. Lite stress blandat med nervositet blandat med kul.
DAGENS ORD: Nyhetsbrevsanalys.

Inga kommentarer: