onsdag, maj 13, 2009

svar på första frågan.

Vad önskar du själv att du skrev mer om på bloggen?

Det mesta, nästan. Önskar först och främst att jag skulle blogga mer än vad jag gör just nu. Antingen fler inlägg eller orka/ta mig tid att skriva längre inlägg. Men konkret skulle jag nog faktiskt vilja skriva lite mer om mitt jobb till exempel, med allt runt omkring. Det är ändå där jag tillbringar minst nio timmar varje dag, fem dagar i veckan. Mitt jobb är dessutom väldigt viktigt för mig. Men dels kan jag inte skriva om mina kollegor eller vissa grejer om mitt jobb. Dels vill jag inte avslöja exakt var jag jobbar. Dels vill jag inte att någon på mitt jobb ska hitta min blogg genom google. Allt sammantaget gör att jag är rätt nojig kring allt jobbrelaterat, och då är det oftast lättare att helt enkelt strunta i att skriva det än att fundera kring om jag kan skriva det jag vill skriva med tanke på ovanstående bromsklossar. Önskar även att jag skulle orka ha lite mer energi att skriva om vettiga saker och inte bara vardagsblaj.

Inga kommentarer: