torsdag, maj 07, 2009

fyra saker jag inte orkar dela upp på fyra inlägg.

Ett. Läser att Blondinbella är på invigningen av M/S Gerda ikväll. Jag var också bjuden dit, men tackade nej. Kanske var dumt. Kanske hade varit roligt att spana på småkändisar med ett glas vin i handen. Men vafan. Jag fick latte och nya tidningar. Icke så pjåkigt det heller.

Två. Årets traditionsenliga ballerinasko-letande har börjat. Jag har extremt svårt att hitta sommarskor av olika anledningar. En anledning det här året verkar vara att halva skoutbudet består av gladiatorsandaler, eller en variant av dem.

Tre. Är det någon som någonsin känt Åh, sådär skulle jag vilja bo! när ett hem visats upp i MTV Cribs? Jag tycker det oftast gör ont i ögonen.

Fyra. Min kille har smusslat in något hemligt i kylen och sagt att jag inte får öppna kylskåpet mer ikväll. Hej tvångstanke.

4 kommentarer:

Beatrix Vnunk sa...

Känner att jag tvångsmässigt måste kommentera allt och kronologiskt.
Ett: Nä. Jag kommer inte på något. Fan.
Två: Du är den andra som ylar om omöjligheten i sommarpjuck i dag. Den andra gnällde om att det bara fanns orimligt höga klackar i år. Ni kanske borde byta affärer med varandra. Eller nåt.
Tre: Framför allt tycker jag att Mariah Careys gjorde ett outplånligt intryck.
Fyra: Det faller under hustrumisshandel, du vet det?

egoistiska egon sa...

Jag känner att det var en god idé av dig att göra det.

Ett: Förstår dig.
Två: Men jag och klackar fungerar inte någonstans, så det skulle antagligen bara förvärra situationen.
Tre: Såg inte hennes, men kan tänka mig.
Fyra: Vet. Men jag väntar tills imorgon och ser om jag förlåter honom.

It´s all about me sa...

åh, jag har hittat fina ballerina-skor på Sko Punkten (!!!) Jag har liksom letat riktigt bra ballerina i flera år nu... (Köp 3 betala för 2 har de alltid där). Ett tips!

En hemlig tårta i kylen månne? Eller en specialimporterad öl till dagen i ära?

Grattis igen!

egoistiska egon sa...

Bra där, har faktiskt tänkt gå dit. Gjorde fynd där för ngt år sedan, men då bara rasade skorna sönder efter någon veckas användande. Men, kostar de inget är det väl bättre än inga skor... :)

Det var smoothie och sylt i kylen! Det var till frukosten jag fick på sängen, bland annat med nybakade scones. Hihi!