onsdag, januari 14, 2009

mina fina vänner.

I min vänskapskrets ingår en kroppsterapeut och en hudterapeut. Mycket praktiskt. Kroppsterapeuten tar hand om min stackars stressrygg med jämna mellanrum, och från och med idag har hudterapeuten gett sig på ansiktet med en ansiktsbehandling. Fantastiskt var det, och välbehövligt. Behandlingen var en present till mig själv för att jag genomförde rotfyllningen. Jag skulle ju såklart ha genomfört den även utan belöning då jag är envis som en jävla åsna, men ser det som att jag åtminstone kan ta hand om min kropp fysiskt när jag inte är så duktig på att göra det psykiskt. Om inte annat är det bra mycket enklare.

2 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

åh, tänka att starta dagen med att vara en fin vän. Vad mysigt. Kurr-spinn.

egoistiska egon sa...

haha. :) vad sugen jag blev på att lägga mig i en soffa under ett täcke och bara myysa nu. som en katt.