söndag, december 14, 2008

man kan ju inte annat än älska min kille.

02.00 Smiter från festen. Vansinnigt trött. K vansinnigt festsugen och stannar kvar.

03.00 Kommer hem. Ringer K och meddelar att jag lever och är hemma. Han berättar att han nog tar en tidig tunnelbana hem imorgon bitti.

04.00 K ringer och berättar att han nog tar en tidig tunnelbana hem imorgon bitti. Igen. Samt att han försöker gifta bort Torgnysdotters mamma.

06.00 Torgnysdotter ringer och meddelar att K somnat på deras soffa, bara så jag vet.

09.00 K smsar om att han är på väg hem.

09.03 K smsar att han älskar mig.

10.00 Han kommer hem och dundrar ner i sängen.

12.45 Frågar K om han vill ha frukost. Han väser Vatten! till svar.

14.00 Inget ljud från sovrummet.

14.35 K struttar från sängen till soffan och muttrar Måste äta grekiskt. Du cyklar och hämtar? Aj, träningsvärk i hjärnan. Läsk.

14.40 Han rostar bröd. Tror jag. Sex mackor kan man äta!

2 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

men gud, stackars egon. Förlåt.

egoistiska egon sa...

för vadå? för en sjujävla rolig fest? :)