torsdag, oktober 16, 2008

don't worry, be happy?

Häromdagen var det någon, vem oklart, som klantade sig. Ett antal dagars jobb jag gjorde förra veckan försvann. Därefter har jag fått vänta i två dagar på att få veta hur jag ska få tillbaka det jag gjort. Nu har jag fått "hjälp". Jag skulle gissa att jag måste lägga ner en dags jobb för att få tillbaka det så som det var för en vecka sedan. Men jag vet inte säkert eftersom det har tagit mig en halv dag att reda ut hur jag ska göra sen jag fick "hjälpen" eftersom materialet som skulle hjälpa mig både var förväxlat och felmärkt.

Jag är inte ens arg.
Jag är matt.
Avtrubbad.
Skrattar nästan.

7 kommentarer:

Chris sa...

oh, jag brukar vara så jäkla nervis när jag är inne och harvar i vårt filsystem. man kan liksom råka radera nåt. känner med dig! håll ut fining, allt löser sig. lätt att säga, men ändå.

tusen kram,
c

TORGNYSDOTTER sa...

jag tar hand om dig på måndag hjärtat. Drick lite vin så länge. Se detta som råd från terapeuten.

egoistiska egon sa...

christina: ja, och det är ju därför man är försiktig. nu hade någon jävel skrivit över mina filer.

torgnysdotter: jag ser fram emot måndag. ska se vad jag kan göra på vinfronten. vi borde kanske styra upp något, torgnysdotter lindaerna och egon goes VIN liksom. rosé. har en känsla av hur det kan sluta...

TORGNYSDOTTER sa...

torgnysdotter ler.

Chris sa...

egon, skulle du känna för en kvällsfika med undertecknad nån gång framöver? jag börjar ungefär känna att det är dags, så att säga. eh. *skrapar med foten*

/c

egoistiska egon sa...

klart jag vill det christina! vi har väl varandra på fb? så kan vi boka tid där utan att riskera att alla våra stalkers kommer och mördar oss.
:)

Chris sa...

exakt min tanke, haha. såna som du och jag LÄR ha maniska män i horder efter oss. eller iaf du, och jag vill ju inte stryka med bara för att jag hänger med it-women...

hörs på fejjan, jag ska bara ta mig samman och logga in. får lite angst varje gång, typ hur många får har nån kastat på mig nu?