måndag, augusti 18, 2008

omåttligt populär.

345 olästa mail. Inte ett enda spam.

7 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

usch, jag känner mig lite skyldig. Förlåt.

TORGNYSDOTTER sa...

...ööh, de övriga 340 är inte jag. Promise.

egoistiska egon sa...

jag pausade ju med dina. :)

stambyte sa...

haha, kul återkomst till verkligheten..

egoistiska egon sa...

precis! det var dock inte så tråkigt som jag kunde tro att gå igenom. tog mig ett par timmar bara...

It´s all about me sa...

inte konstigt att folk kollar jobbmailen på semestern liksom, blir ju bara ännu mer stress när man kommer tillbaka sedan annars:/

egoistiska egon sa...

ja. fast jag tror att jag tyckte det var ok för att jag inte kollade mailen under semestern --> jag hann koppla bort arbetet totalt, och när jag väl kom tillbaka igen var det bara att inse att det hela fick ta den tid det tog liksom.