söndag, augusti 17, 2008

eller en morot kanske?

Imorgon är semestern slut. Det finns vissa som envisas med att säga att vår semester var slut redan i fredags, men jag tänker inte jobba en sekund innan jag kliver in på kontoret imorgon. Därför har jag fortfarande semester. Jag vet inte om jag gillar att vardagslivet börjar igen. Är redo för höst, men inte redo för att återigen inse att ett heltidsjobb innebär att tiden aldrig någonsin räcker till. Fast det ska bli skönt att börja träna regelbundet igen. Köpte nya träningskläder idag. Känns fint. Men det är imorgon det. Nu måste jag bestämma mig för om jag ska ta en tredje bulle eller en andra glass. Svårt val.

4 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

semestern varar fram till dess du sätter dig ned på stolen på kontoret och börjar läsa bloggar. Varken mer eller mindre.

egoistiska egon sa...

skönt att någon är på min sida ;)

It´s all about me sa...

eller tredje bulle OCH andra glass :D

Fräsch lägenhet ni har! Längtar tills den dagen M och jag flyttar ihop, if ever!

egoistiska egon sa...

det blev en andra glass, och en morot. fast den var äcklig (moroten), så jag tog bara två tungor.

ja, det är lyxen med nybyggt att det är galet fräscht och snyggt! att vara sambo är verkligen skitroligt. rekommenderar det starkt ;)