tisdag, juli 15, 2008

vi har det fint.

Okände Johan kommenterar i Torgnysdotters blogg om mig och K:

”Lite avundsjukt konstaterar jag faktiskt att Kentson och Egon verkar ha det fint och står för det. […] Fint är min första tanke när det gäller er faktiskt. (ingen ironi utan faktikt på rikt)”

Man blir ju alldeles glad. Klart att vi tycker att vi har det fint, men det känns ju extra roligt om även för oss helt okända människor har uppfattat det hela. Som grädde på moset får jag dessutom åka hem och pussa på min fina kille om en liten stund. Typ om tjugo minuter.

5 kommentarer:

Kenneth Grönwall sa...

Jobba hemma ensam är mer ensamt än jobba ensam på kontoret av någon anledning...så ja kom hem nu då...älsk!

It´s all about me sa...

jag är inte okänd men jag håller VERKLIGEN med om kommentaren, jag tror nästan att ni verkar ha det bäst av alla par jag vet! MEN; det kan ju oxå vara så att andra har det lika bra men inte uttrycker det i ord.

egoistiska egon sa...

annaluna: tack! ibland verkar det vara "fult" att säga att man tycker om varandra och är kär. och jag tror absolut att många fler än oss har det bra, men som du säger är kanske inte lika bra att påpeka det hela. haha.

Anne sa...

alltid underligt att läsa om sig själv genom andras ögon. Och fint.

egoistiska egon sa...

anne - ja!