onsdag, juli 23, 2008

semester: 3 arbetsdagar kvar.

5 kommentarer:

It´s all about me sa...

Perfekt!
Och jag är ledig hela 3 dagar nästa vecka, då jävlar! :)

egoistiska egon sa...

härligt! det ska ju bli superfint väder...

själv är jag ledig i tre veckor ;)

Anna sa...

tack för länken, intressant! en sak som slog mig var sättet att gömma undan saker man skriver. jag kan inte låta bli att tänka på den skrivande pojken som förväntas bli FÖRFATTARE och flickan som bara skriver små tankar i sin lilla dagbok. jag har hur många dagböcker som helst men det tog långt tid innan tanken slog mig att jag kunde ha högre ambitioner med mitt skrivande än mörka byrålådor. nu har jag högre ambitioner, även om jag inte riktigt vet var jag ska kanalisera dem. idag ser jag skrivandet som en väsentlig del av vem jag är, och var jag är på väg.

kan jag inte låta bli att undra var du läste kursen? :)

kram.

Anna sa...

förresten din blogglayout är riktigt snygg. hur har du fått till blommorna? för att inte tala om bilden?

egoistiska egon sa...

panso: verkligen intressant. det tog lång tid för mig också att inse att skrivandet inte var något jag skulle gömma undan. har fortfarande svårt att stå för det emellanåt, mycket antagligen för att jag inte har något konkret "mål" med det jag gör.

läste kursen på södertörns högskola här i sthlm! var kom du in?

ang bloggen så har jag tur att ha en kille som är formgivare och haj på sånt. blommorna är en bild från början som loopar och bilden är ett illustrationsporträtt han gjort av mig :)