torsdag, maj 29, 2008

italy.

Ekologiskt vin är jävligt gott faktiskt. Inne på mitt andra glas nu. Räknade precis hur många klädesplagg jag plockat fram för att ha på mig på överkroppen under vår semester. Femton stycken. Linnen, t-shirts, tunikor, klänningar, 3/4-ärmströjor och allt det där som alla killar kan ersätta med "t-shirts". Jag har ännu inte plockat fram eventuella långärmade tröjor. K tyckte jag skulle sortera ur några plagg. Det är mycket möjligt att han har rätt. Nu tycker han att jag borde packa istället. Det var ett jävla tjat. Men vi är inte paret som bråkar på vår semester, så jag ska väl packa färdigt. Hej på en stund.

8 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

gudilondon vad jag är avis. Drick lite vin och vinn en yatzy åt mig!

Jenny sa...

Fyfan. Jag är inte alls avundsjuk. Inte alls!

Haren sa...

Ja vem vill vara i underbara Italien? Jo jag. Ha det bra!

Matilda sa...

Åh va gött! Ha det så skoj!

Chris sa...

amen o naj o naj o naj, jag som sitter här ensam och försöker hålla mig från att dricka vin och så läser jag din blogg och du dricker vin och ahhh... det kommer inte funka. jag går ut i köket nu och tar ett glas ja me.

It´s all about me sa...

LOVELY! Ni kommer som vanligt ha det underbart! :)

Anne sa...

ja, hoppas resan blir (blev) lyckad

egoistiska egon sa...

torgnysdotter: vi drack massor med vin!

jenny: tänkte på dig när vi var därnere. var inte du i verona när du var i italy?

haren: hoppas du kommer dit snart, det var uuuunderbart!

matilda: tack, det hade vi!

christina: haha. vin är aldrig fel! vi har sju flaskor hemma nu. hrm.

annluna: det hade vi!

anne: den blev lyckad! om än lite annorlunda mot hur det brukar vara... :)