onsdag, maj 21, 2008

hex elephant.

Inspirerad av Lindaernas planerade shopping och min kollegas nya jeans så kan jag inte sluta kolla på fotot av de här jeansen. Galet snygga. Den dag jag provar dem hoppas jag verkligen att de sitter som ett smäck. Min plånbok hoppas att de är för smala nedtill för mina giraffben och för höga i midjan för att sitta bra. Vi får se vem som får rätt. Som grädde på moset är min pappa påväg att köpa precis den systemdigitalkamera jag önskat mig. Skitirriterande. Verkligen. Plånboken säger självklart nej. Sparkontot låter tveksamt.
Jävla samhälle.

5 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

sorry, men jag misstänker att de kommer att sitta som en smäck!

Jag övergav canon för en sony denna gång. Och är mycket nöjd. Om du undrade.

Anonym sa...

åh hex är ju bästa modellen! jag kom just på att jag nog _verkligen_ behöver ett par jeans till, ähum...

egoistiska egon sa...

torgnysdotter: jag är som alltid lite orolig för längden, även om acne vanligtvis har långa. samt mina höftben. de är icke att leka med när man ska knäppa ett par braller vill jag lova!

baumbi: är de? tryggt att höra :) visst blir man sugen på att köpa?

Rasande Rose sa...

Den systemkameran har jag också tittat på så jag kan hjälpa dej o va irriterad på din pappa. Min plånbok säger också "NÄÄÄÄÄÄJ! Tänk inte ens tanken din fattiga idiot!"

egoistiska egon sa...

rasande rose: vi har ju en eos 350D, men det är liksom K's och jag vill ha en egen. så irri! men man får väl unna pappa det... och spara pengar själv.