tisdag, december 25, 2007

julskinka ger magont.

Är ute på vishan. Knappt gjort något överhuvudtaget sen vi kom i lördags, förutom att äta en sjujävla massa mat och öppna paket och äta lite mer och så lite gamla Arkiv-X-avsnitt. Ändå har min konstant latenta magkatarr gjort sig påmind. Tror det är all fet mat utan salladsblad och nyttigheter. Därför har jag avbeställt julmaten hos mamma och pappa, dit vi åker sent imorgon. Första julen någonsin utan mina föräldrar, och utan att vara där jag är uppväxt. Konstigt till tusen och jag saknar dem, men det har ändå varit en minst sagt fin jul. Nu ska vi se Mio min Mio som K fick i julklapp av mig. Ryktena säger att filmen är dubbad, men det har jag inget minne av från den enda gång jag sett den. Vi lever därför ännu i förnekelse.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Magkatarr är på något vis trots allt bättre än magsjuka...

Anne sa...

hoppas på snar bättring.