tisdag, september 25, 2007

my name is t. urban.

I fredags övade jag och K på att göra turbaner i flera timmar. Det är verkligen en hel vetenskap. Tillslut tröttnade jag och blev sur på turbanen och la mig i sängen för att läsa en tidning. Somnade och sov i stort sett tolv timmar på raken till kl 10 dagen efter. Har sällan känt mig så utvilad. Precis som det ska vara. Tills vi fick till perfekta turbaner, fixade mustascherna och ögonbrynen och högg in på alkoholen på den bästa festen för en av de finaste människorna. Min kropp tyckte det blev lite för mycket av det goda. I söndags kom jag därför inte ur sängen på hela dagen, bokstavlig talat. Mådde fortfarande illa när jag vaknade igår, men fick på något konstigt sätt i mig tre öl innan derbyt alla pratade, och till viss del fortfarande pratar, om. Blev irriterad på alla snorungar som ska spela allanballan så fort det vankas stormatch, glad över målet, arg över det andra målet, tom efteråt. Idag är jag fantastiskt pigg, och jag förstår inte varför. Min kropp är konstig. Men mustachen var fin, även när den spretade.

8 kommentarer:

Matilda sa...

Haha! Du blev ju skitsnygg! Lite som Omar... Perfekt!

Jenny sa...

Alltså. Alltså! Det där kortet var ju det bästa NÅGONSIN!

egoistiska egon sa...

matilda: tack! cleopatra-grejen funkade inte. peruken såg lite konstig ut och den kliade så in åt helvete.

jenny: tack :) tyvärr syns inte min vackra fjäder jag även hade i turbanen (innan den råkade singla ner i toaletten).

Anne sa...

Men stackars stackars dig. Skyller på mustaschen. SOm med närmare eftertanke snarast borde ha minskat intaget än ökat det.

egoistiska egon sa...

mja, det var ju rätt självförvållat så att säga. men ditt stöd värmer. :) det fastnade faktiskt väldigt mkt vin på ena sidan av muchen, jag fick sitta med papper och torka titt som tätt.

egoistiska egon sa...

linda: tack själv! och vi ses ikväll!

It´s all about me sa...

shit vilken underbar bild! HAHAHAHA.

Förresten så stod jag på balkongen i min ensamhet under derbyt, shit vad det lät (bor ju rätt nära där). Det skumma är att man typ inte hört ett skit när man stänger balkongdörren, fattar ärligt talat inte hur det går till.

Anonym sa...

Haha, du ser ju hel-läcker ut!!!