onsdag, juni 13, 2007

jag är så trött.

6 kommentarer:

Chris sa...

pöss. på pannan.

Chris sa...

du gumman. andas. läsa bloggar kan du göra sen! ta hand om dig med tiden för det är viktigast.

Kenneth Grönwall sa...

Jag lyckades till slut få henne i säng i ganska bra tid, hoppas hon är lite piggare i morgon :).

Anonym sa...

hej vannen! saknar dig. har ar allt varmt och regnigt. fia ar jattesjuk =(. hoppas det gar bra pa jobbet, jag ar sa stolt over dig!!

egoistiska egon sa...

christina: tack.

k: jag var piggare :)

t: men vad har hänt med fia? hoppas du har det bra! när kommer du hem? och tack snälla söta!

Anonym sa...

Du tog orden ur mun på mig...

...även om jag ligger några dagar efter...

...satt här o tänkte skriva men kände bara att jag högst skulle orka med precis de där få orden...

Ibland räcker det.