söndag, maj 06, 2007

vi var på hårdsrocksfest igår.

7 kommentarer:

Anonym sa...

fyfan va roligt evelina. jag trodde aldrig jag skulle få se dig i den där utstyrseln, skithett ju den borde du köra på oftare! och kenneths bild är ju oslagbar.

Daniel Storey sa...

Fasen va schyst! Jag vill också gå på tema-fest. Gärna med hårdrockstema. För övrigt så är hårdrockskortet väldigt likt det stora kortet till höger. Jag tänkte komma med en besserwisser-anmärkning att ni kanske var på fest igår, men att bilden var gammal. Men så såg jag att det inte var samma solglasögon, så nu är jag tyst. Nästan.

egoistiska egon sa...

tove: ja man kanske ska ha en hårdrocksdag per vecka eller så? kände mig ganska hemma i utstyrseln. framförallt i tightsen.

storey: har själv lagt märke till likheterna, vilket gör att jag inte kan bestämma mig om jag ser ut som en hårdrockare till vardags, trots allt, eller om jag alltså inte gjorde det i lördags. hm.

Daniel Storey sa...

Jofan, du ser rätt rocker ut. Lite "for those about to rock-känsla". Och det stora kortet ser vid första anblicken rätt snowboard ut. Det var mest håret, mössan/bandanan och solbrillorna.
Vafan, brillor? Är jag ensam i Sverige med att fortfarande använda det uttrycket?

thebeverlyhillsgang sa...

nu ser ju för fan ut att vara skapta för some hardrock!

Fia sa...

Skitcoolt!!!

förresten du har blivit utmanad. Kolla min blogga för mer info.

egoistiska egon sa...

storey: jag säger brillor :)

thebeverly...: haha, eller hur!

fia: såg det, roligt! ska göra vid tillfälle.